Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Είμαι....Αγανακτησμένη

Σήμερα λοιπόν είμαι αγανακτησμένη... Τι κατάσταση είναι αυτή στην πόλη; Κάθε φορά που βρέχει επικρατεί πανικός. Τα λεωφορεία είναι γεμάτα , η κίνηση στο full και εγώ να κάνω σε 45 λεπτά μία διαδρομή 20λεπτου. Και να τα λεωφορεία μέσα στην μπίχλα που μπαίνουν όλοι με τις βρεγμένες ομπρέλες τους και σε κάνουν μούσκεμα.... Αμ' το  άλλο... αυτές τις φωτεινές επιγραφές που γράφουν τον αριθμό του λεωφορείου και δίπλα κάτι νούμερα που πηγαίνουν αντίστροφα τις έχουν βάλει κάποιοι καλοί άνθρωποι για να βλέπουν σε πόση ώρα έρχεται το επόμενο λεωφορείο. Μπορεί να μου πεί κάποιος γιατί ενώ σε δύο λέπτα έρχεται ένα λεοφωρείο που κάνει την ίδια σχεδον διαδρομή με το προηγούμενο, όλοι κοιτάζουν να μπουν και να τσαλαπατηθούν στο πρώτο. Για να μην αργήσουν δύο λεπτά;
ΕΛΕΟΣ.!!! ΚΟΣΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥ!!!!!!
Ας αρχίσουμε λίγο να σκεφτόμαστε τους γύρω μας. Όχι κυρία μου να μην μπεις σε γεμάτο λεωφορείο με τις σακούλες από τη λαϊκή. Και εσείς αγαπητοί ηλικιωμένοι που θεωρείτε δεδομένο ότι όλοι πρέπει να σηκωθούν και να σας προσφέρουν μία θέση να μην κυκλοφορείτε τις ώρες αιχμής και να δυσκολεύετε την κατάσταση μόνο και μόνο επείδη δεν έχετε τίποτα άλλο να κάνετε και θέλετε να κάνετε βόλτα. Κατεβείτε μία ώρα αργότερα στο κέντρο που θα έχει χαλαρώσει ο κόσμος και εσεις θα είστε πιο άνετα και δεν θα υπάρχει τόσος συνοστισμός στα λεωφορεία.
Άντε σιγά σιγά να γινόμαστε Ευρώπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου